lördag 2 april 2011

Something old

Jag har en ny favoritreklam, reklamer överlag är mest irritationsmoment men denna gillar jag, man å bebis, <3



Är det förresten inte lite överdrivet att gå på gym två gånger på en dag, speciellt på en lördag å om man är bosatt i grannstaden, för att inte tala om hur onödigt det är för vissa, förstår mig inte gym-människor, säger inte det, skulle jag ha både plats å råd skulle jag nog ha ett hemmagym, men annars nej. Fast som jag förstått saken rätt så går en del människor på gym för det är avslappnande för dem. Crazy people :P

Har idag gått igenom sådär ett dussin känslo/humörsbyten, det började sådär å slutade på rätt ok. Sån är jag. Sitter nu å tänker på alla som dricker sig fulla på dansgalan, what a waste. Kan inte säga att det är bättre att sitta hemma ensam å stirra heller men betydligt billigare se jag kan underhålla mig själv :D

Tillbaka å jobba imorgon, då 5 dagar i rad men har en känsla att det blir sisådär 8-9 istället, hoppas det av för tillfället två skäl, mer lön å så hålls tankarna å humöret i schack….

God fortsättning på kvällen!!





You Are a Coconut






You are a trustworthy and loyal person. You are a keeper of secrets and confidences.

You know that you have to be a friend in order to make friends. And that's why you have so many great ones.

You are warm-hearted, witty, and even irreverent. You have an outrageous sense of humor that gets people laughing.

People know they're going to have a blast when you're around. You bring the fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar