onsdag 30 maj 2012

Nej!

Tänk så enkelt det är att skriva det, nej. Och igen, nej, och varför inte en gång till nej, nej och NEJ!! Men att säga det är betydligt värre. Jag är mer en ja-sägare. På grund av detta försätter jag mig ofta i situationer som jag inte gillar till 100 %. Men som tur är reder sig det mesta. Det gör det alltid. Men ändå, tänk att kunna säga nej, åtminstone de där gångerna när det egentligen känns lite halvomhalvt att säga ja men ändå låter lika glad.



Tänker nu på fredag. Då ska jag banne mig baka. Först mitt cateringuppdrag, och när jag ändå är igång kan jag lika bra baka typ två extra så att jag kan välja ut de bästa. Sen planerar jag 3 uppochnerkakor, ananas, banan, persika. En kardemummakaka och avslutningsvis något med rabarber och troligen maräng eftersom det ska vara äggula i rulltårtornas smörkräm… Lovely day…


Nu natten. Imorgon mattvätt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar