måndag 22 december 2014

Julstök/stress...

Veckorna har rusat iväg å jag har inte varit särskilt bloggande av mig. Inte för att jag inte velat utan snarare för att jag bara inte hunnit. Mellan allt jobb, julklappande, städabde, fixande å några stunder av total lathet däremellan, har tid helt enkelt inte funnits. Men i ärlighetens namn...det skulle inte blivit särskilt intressanta inlägg ändå :P

Det skulle strykas... (älskar mitt strykjärn :) )

Å fixas pepparkaksdeg...

Å bakas...å då hör "Mysteriet på Greveholm" till :)
Å bli såhär fina å goda :)
"Va...har du bakpulver i dina pepparkakor" Detta utbrasts en sekund efter första tuggen av min fredagsgäst. Tydligen var det inte vanligt... men det gjorde mina så spöda å "pensionärsvänliga" :P Älskar såna där underbart spontana uttalanden :D


Nu har julveckan börjat. Lite sådär från ingenstans. Alla julklappar inhandlats eller på något sätt färdigställts. En gömmer sig dock någonstans här hemma men hoppas jag hinner lokalisera den innan julafton.

I år ställde jag jul ovanligt tidigt. Allt var på plats och har fått lysa redan fr.o.m. i fredags. Dels för att jag jobbat/r mycket å måste göra det när jag hann och orkade. Dels för att jag skulle få främmande på fredag å ville ha det klar till det :)

Mer bilder kommer senare :)

Å apropå fredag...vilken underbar kväll det var.. Helt klart höga poäng. Men också den tog slut. Men gav mig kraft å liv igen :D





Har i år flertalet gånger fått frågan om vad jag vill ha i julklapp. Men jag har inte kunnat svara. Skitkonstigt. Jag har absolut inte haft en enda idé...helt galet. En kompis hade som förslag att det på jul borde vara som när någon gifter sig å man registrera sig på butiker där saker man vill ha saker från. Inte mig emot...kunde ju alltid gift mig med den andra hon hade problem att hitta julklappar till ;)



Nu jobb om nån timme å jag borde paketera lite innan det...trevligt att ge presenter...å trevligt att ge. Men med tanke hur många bara som skickades via posten (å då saknas ändå ett paket :P ) så blir många glada...å 5 mottagare har tydligt visat sin uppskattning :D


Hoho...jobbit vid posten... :P


God fortsättning!

Övrigt!!

Nice!

Just detta avsnitt följde jag väldigt noga ;)

Tänk det kunde bli såhär...

Ljuvligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar