lördag 25 maj 2013

When your life is sucky you get drunk and sleep with inappropriate men. It's your thing.

En vecka är återigen lagt till det förflutna. En vecka som till stor del (känns det som) gått åt till yrkesprov. Måndag och tisdag speciellt men det resulterade i 4 godkända prov. Nu bara ETT kvar...omtagningen (troligen) 6.6... Så nära nu...


Men för att gå lite längre tillbaka i tiden. Till i lördags. Jag fick celebert besök i min boning av de 2 killar som varit mina planerade medresenärer till sommaren. Planerade fram till i lördags då det blev bekräftat och resan beställt.
Fredagen 2 Augusti kl. 07:30 lyfter Norwegian -planet och landar kl.10:30 när vi glada checkar in på Hotel Barcelona Universal .


Sen den 4:e, dagen vi firar Dreyas 30 årsdag checkar vi ut och förflyttar oss 30 kilometer innan vi checkar in på nästa hotell, Hotel San Sebastian Playa, detta då i Sitges. Det hotellet ser verkligt nice ut.


Känns ännu overkligt att jag ska ut och resa...och flyga...men det kommer att ske...och inte bara i drömmarna :D











Är just nu inne i en SERIÖS McDreamy-fas. Grey’s Anatomy-beroende. Nu inne på säsong 3.
JAG VILL HA EN EGEN MCDREAMY!! Fan att man har så fruktansvärt bra smak…

 
 


Idag (FREDAG) skulle jag ha sovmorgon…på sant…kände jag förtjänade det…men NEJ! Halv 7 började de som renoverar Alkofastigheten som ska bli den nya handarbetsaffären på med sitt jobb. Tror de tog ut ett nytt skyltfönster… i tjocka STENväggar!! Come on… ingen chans att sova där inte…



Men upp kom jag mig och mycket fick jag gjort innan jag stannade av på eftermiddagen… blev rätt nöjd faktiskt…


Lite mer har jag som surrar i mitt huvud…men det blir imorgon tror jag…på återkommande…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar