söndag 30 augusti 2015

Livs-situation #3. Jobb

Vad kan man säga på detta ämne då. Jag jobbar och står i. 8 timmar om dagen, 5 dagar i vecka, eller åtminstone 15 dagar/ 3 veckor.
Å var då? Nå det senaste versionen är nu att jobba 3 veckor var på Avd.9/Björkbacka. Åtminstone lite nytt… inte så illa egentligen, omväxling behöver jag just nu men känns bra att få behålla lite av det gamla också. I denna fråga hade jag nog inte orkat byta helt å hållet. Så nu får det väl helt enkelt rulla såhär ett tag.

Båten då… JA… självklart är det ju ännu drömmen. Å (kanske, förhoppningsvis) inte bara för mig.
Men jag orkar inte hela tiden ligga på och tjata, påminna och fråga. Det hjälper ju fan inte och jag känner att jag inte ska behöva göra det. Å skulle de sen höra av sig om nån dag kan jag ju slå vad om att det skulle vara helt OMÖJLIGT att få ledigt från nuvarande jobb… så att… Har inte orken att kämpa mer på det området OCKSÅ!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar