måndag 28 juni 2010

Just så

Så var det då bestämt att inläggen Oktober 2009 till nu inte gick att rädda, så med andra ord har typ 6 månader av mitt liv gått upp i rök, man tackar för det, man borde nästan få skadestånd. "Problemet var att originalet och backupen fanns på samma virtuella serverkluster, så allting föll på samma gång" Men jag tycker det säger sig själv att man inte kan ha orginal och backupen på samma ställe. Nåja, bara att strunta i det och gå vidare men sörjer nog för de inläggen, men jag lärde mig min läxa. Spara alltid inläggen genast i ett word-dokument och på den externa hårddisken....



Your Vision is Bold



More than anything else, you'd like people to follow their passions and dreams.

It's minds like yours that have encouraged others to do what they love and make their lives count.

You have always lived big and acted impulsively. You don't like to overthink anything.

You feel most alive right before you make a big change. It's probably why you make so many of them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar