tisdag 29 juni 2010

Oh Happy Day

Var idag väldigt irriterad på alla inlägg som var borta och hade beslutat att skriva en sammanfattning av de 6 senaste månaderna när jag kom hem. Goda nyheter fick jag dock när jag kollade bloggens hemsida och fick ett tips om hur man kunde få tillbaka 60-80% av inläggen, och det funkade. har nu 32 sidor att sortera, finns säkert e del dubbletter men inte så många. bra är det ju att man inte vet hur många inlägg som försvann, men de flesta har jag het klart hittat :D :D

Lönedag imorgon, toppen, blomshoppingen före midsommar gjorde verkligen slut på det sista. Matshopping i J:stad på torsdag, med Sanni :D också något att glädjas åt.

Kanske skulle jag få stykit de där lakanen idag nu, blev ju inte av igår när jag var så jävla stressad på blogg-kraschen.

The Twilight Saga: Eclipse har ju premiär imorgon, borde verkligen komma mig och se den, verkar bra på alla trailers...:D




Your Snobby Name is Penn Gainsford



The true snob never rests

2 kommentarer:

  1. Nya twilight va heilt underbart fantastisk!! Ja sku rej vila sii an igen :) //Anna

    SvaraRadera
  2. Åj va bra, sku måst koma me å sii an naan dag jag å, men he var var att si an på DVD som é brukar :P

    SvaraRadera