torsdag 1 juli 2010

Alejandro....

Jag stannar här det är ett som är säkert. Förra bloggportalen är åter uppe men skulle tvingas börja om från noll där så jag kan ju lika bra fortsätta här, litar inte riktigt på HSS Media längre.

Jobbat idag, det var jobbigt, och varmt, funderade på att anställa någon som följer mig med en fläkt konstant jag är på jobbet.

Matshoppat idag, det var kul, och gott. Detta betyder att jag nu har massor av god och intressant mat jag inte vet när jag ska hinna äta upp, men ska göra mitt bästa :P

Mor har skaffat sig e "ny" bil idag, ja det var på tiden. Aldrig förr har denna familjen haft en bil som är endast 8 år gammal. Go Tervajoki :D Körd ca.250000 km men varit på märkesservice alla år så därför får den trots allt mitt godkännande...

Skurmaskinsskifte imorgon, det nya golvet i jobbet ska avfettas och blommor ska planteras på utsidan, nu får de överväxte penseérna gjort sitt. Plus det vanliga jobbet, blir bra det. Ledig helg, tror det kommer sitta bra :D

God fortsättning...




You Were a Loner



You may have had a few friends on the playground, but you never felt like you really fit in.

And while this was not the greatest when you were little, it's served you well as an adult.



You have learned to be independent - both in your thoughts and your actions.

Not fitting in is now your strength. You defy labels, and you are completely original.






You Could Use Some Red



Your life may seem to be in a rut right now. Your wheels are turning, but you're not going anywhere.

You feel like you could be getting so much more out of every day, but you don't know where to begin.



Tap into some red energy by starting small. Do one thing you love, and do it as much as you want to.

Once you get a taste of what it's like to follow your passions, you'll be unstoppable!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar