fredag 16 juli 2010

"Always remember that the future comes one day at a time" - Dean Acheson

Jag hade ju inte alls tänkt sitta här vid datorn ikväll, men svårt att låta bli. Jobbat, haft det bra, trivs ju på jobbet. Hålller nog med Mayli när hon sa att den dagen (om den någonsin kommer(jag är ju inte direkt först i tur) <--allt mina ord) ska vi fira stort på teatern. Så kul att hon trots allt håller humöret uppe :D

Ser just nu på "The Wedding Date" från mtv3, sen blir det att ta fram filmen "DaVinci-koden", fick för mig att jag bara måste se den ikväll när en jobbarkompis nämnde Dan Brown, så kan det gå.

Är ju ledig imorgon, toppen, måste tvätta lite men tror faktiskt det är allt som jag kommer att tänka på som behöver göras just nu, så det blir nog en ledig dag trots allt...




You Are a Hard Worker



You are thoughtful and responsible. It's rare that you find yourself in a bind.

You tend to push yourself to the limit. You don't stop unless you absolutely have to.

When you get tired, you slow down at first... but then you usually get a second wind!

You are happiest when you've reached an important goal or milestone. You like to feel like your life is progressing.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar