söndag 4 juli 2010

Lediga, lata, måstenlösa söndag

Oj så skönt med en ledig dag, en dag helt utan måsten, underbart, har bara varit hela dagen lång, njutit av vädret osv. Tror jag snart ska gå ut på en långpromenad, länge sedan jag alls hunnit med det...ska bli riktigit skönt.

Kvällsskifte imorgon.

Bye the way så är Ålandsresan nästan planerad, måste bara förska få bytt två skift i jobbet imorgon först, men om allt går enligt planerena kör vi ner till Åbo natten till fredag 6:e Augusti och kör hem natten till måndag 9:e vilket betyder att vi är på Åland Fredag till Söndag :D :D Hoppas nu att allt går som det är tänkt. Tror mor och John tänkt tälta på gräsmattan, de tyckte det skulle vara kul, jag sa varsågod, jag sover inomhus..... :P Så är detta en väldigt passande tidpunkt eftersom jag just fått lön och borde ha råd att shoppa på Tax-Free :-)







You Are Red



You are a highly passionate person, and you'd stand up and fight for anything you believe in.

You're a lot like the founders of the United States. You are a bit of a revolutionary.

Like most modern Americans, you are have things you love and hate about the USA ... and you're not afraid to say what they are.

Keep expressing your opinion and acting to fix what's wrong. People like you are what makes the USA great.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar