fredag 23 juli 2010

“Don't spend time beating on a wall, hoping to transform it into a door” - Coco Chanel

Mina två lediga dagar lider mot sitt slut, men nog har de passat riktigt bra, tummen upp :D Vad jag har gjort är sen en annan sak, så lite som möjligt men tillräckligt för att inte kunnat klassas som lat :P Imorgon kommer åter vardagen emot, sju dagar att jobba i sträck då. Tror jag kommer at vara väldigt glad på fredag kl.12:45 när jag får gå hem och ha en dag ledig. Och morgondagen måste jag förstöra med att skura golvsilarna på jobet när jag städar toaletterna, alltid lika kul, men det är nog min tur nu….

Jakobsdagarna är i full gång, utan att intressera mig det minsta. Då ser jag hellre fram emot Kulturnatten (som tydligen kommer tillbaka efter ett års uppehåll) och Juthbackamarknaden.

God fortsättning på dagen….




You Are Complicated



You have many sides to your personality. You aren't exactly the easiest person to figure out.

You are quirky and apt to contradict yourself. You are constantly evolving and changing.

You have a unique take on life, and unlike most people, you're not too optimistic or pessimistic.

You appreciate novelty and uniqueness. Most of your favorite things are acquired tastes.





You Are Laid Back and Low Key



You are most comfortable when you are challenging yourself and trying something new.

You are drawn to harmony and compassion. You value commonalities over differences.

You seek a bit more depth in your life, but you are slowly changing. You don't like to rush anything.

You believe that if you look closely enough at people, they all have their own unique beauty.

The Ocean Test



You Are the Middle Toe



You are naturally very aggressive and competitive. You go for what you want.

You like to get ahead, but there is nothing traditional about your approach to success.

You use your creativity and your wit to your advantage. You are a flexible thinker.

You have a lot of inner fire and strength. You harness your passion well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar