lördag 3 juli 2010

"Varför finns det inga tillgängliga, omtänksamma och känsliga män? Därför att de redan har pojkvänner.." - Ur boken "Damrummet"

Sådär ja, då var jag nästan klar med alla saker jag måste få gjort i helgen, hängde just upp den fjärde och sista maskinen tvätt :D Allt som är kvar nu är de 3 par jeansen som väntar på att få träffa herr Tråd och fru Nål :P Kanske blir det ikväll eller imorgon...

Verkligen skönt med en ledig helg, jobbar 6 av 7 dagar nästa vecka, bara ledig Fredag, men nog går det bra så också, man har ju varit med förr så att säga :D

Bröt mot en liten oskriven regel idag. jag hade ju sagt att jag aldrig mer skulle beställa från Ellos när de endast levererar till Matkahuolto och inte posten, men idag kunde jag inte stå emot, höstkatalogen kom ju häromdagen. Blev lite gardiner, gardinstyg (då sparade jag 5,20€ och fick 50 cm tyg över :D ) ett sängöverkast, lite lakan, kuddar att lägga på det nya sängöverkastet samt en ny dammsugare, utan påse :D Velat ha en sådan i flera år. Och jag som bara i förra veckan konstaterade att jag nästan nollat Ellos-kontot, nåja ett par euro extra i månaden ska jag väl ha råd med, det blev väldigt "förmånligt" i slutet ändå :P

Nu blir det pikkalakan, gott är man faktiskt är hungrig ;)

Faktiskt en bra låt på ett vis, har lit fastnat i mitt huvud :D Låten börjar efter ca.2 min. Videon är väl långt ifrån logisk, men ganska bra på sitt sätt, väldigt Gaga :P




You Make Big Waves



You're type of person who gets carried away from time to time. You tend to think and life big.

You believe that there can't be too much of a good thing... until you get too much.

You can overwhelm other people with your enthusiasm, but they know that your heart is in the right place.

Once you get rolling with an idea or plan, it's hard for you to stop. You can get really caught up in the moment!







Your Style is Modern



You are up to date with the latest trends, and if anything, a little cutting edge.

You are always looking for what's new and next. You don't like anything in your life to be outdated.

It's important for you to project a stylish and with it image. You don't like feeling like you're left behind.

It's likely that you are an early adopter of new technologies, as well as new cultural trends.

2 kommentarer:

  1. 7 arbetstimmar kvar-o sen SEMESTER!O ikväll a vi had pizzakv på jobbet,sat bra.E mätt än.Ha nu 4 riktit trevliga arbetsveckor,så ses vi om inte förr, så i augusti.

    SvaraRadera
  2. Ja no har du rej semester, hoppas vädri halder i se, fö tiin skull, int miin som bara ska fösök att int svejtas ihjäl på jobbi :P Jå temde pizzakvälldan siter bra, ha hinda me ein jag å :D Synes....

    SvaraRadera