söndag 25 juli 2010

“Luxury must be comfortable, otherwise it is not luxury” - Coco Chanel

Om man nu börjar med gårdagen så måste jag säga att den faktiskt slutade bra med tanke på hur jobbigt den började. jag väcktes kring halv 7 på morgonen…av en fluga. Jag försökte gömma mig i täcket men den hittade alltid något sätt att reta mig så därför gav jag upp vid 9 och steg upp. Då blev min 1:a tanka att en dusch skulle väl pigga upp, ju det gjorde den, speciellt det som kändes som an halv flaska två som jag fick i ögat, oj så behagligt :P Sen kom jag till jobbet där en rulle soppåsar ramlade ur sin ställning tre gånger i samma badrum, oj va kul….men sen vände det, som tur var och resten av dagen var helt ok.

Idag har det dock inte varit något stul, inte för att jag kan påstå att det är lätt att jobba förmiddag på helger men man vänjer sig och går ju bra så länge man tänker på att det är lite bättre lön :D Kände mig dock lite febrig och snurrig idag, gör det ännu av och till, men det går väl över, jobbar så länge jag kommer mig fot om fot :P Jaja, 5 dagar kvar och jobba nu, sen en dag ledig 5 i jobb och så ÅLAND :D :D

Nu ska jag slappa och se på “Asterix på Olympiaden” länge sen ja sett en Asterix och Obelix film…

God fortsättning på dagen!!




You See Success in Your Future



Five years from now, you'll be on your way to achieving your goals.

You have a plan in place to get everything you've ever dreamed of.

Ten years from now, you will have achieved many of your goals.

You are driven, motivated, and hardworking. There's no reason you can't reach for the sky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar