söndag 11 juli 2010

******-a-*******

Jag sa för mig själv i fredags att jag inte skulle starta upp datorn nå före idag, och jag höll mitt eget löfte. visste att om jag startade den efter jobbet igår skulle jag suttit uppe halva natten, det gjorde jag i och för sig i alla fall men åtminstone var det inte pga. datorn :P

Jobbar lördag kväll och söndag morgon nu, och dessa helgmorgnar är faktiskt lite tunga att jobba, tur att inte alla dagar är lika.

Ledig imorgon och jag vet inte ens vad jag ska hitta på resten av dagen, nåja något ska jag väl hitta på :D





You Should Move to a Foreign Country



You are open to new experiences, and you love to learn. Living abroad is perfect for you.

You would like to immerse yourself deeply in a new place. And you would thrive when learning a new language and culture.



You are naturally curious about the world, and your instinct is to keep moving.

However, if you settle down in one place for awhile, you might be surprised to find out how much you learn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar