måndag 19 juli 2010

Räknar ner..

Ja just så, sist dagen som 21:åring. Intressant. Läste vad jag gjorde för ett år sen, varit ut till Pedros med vänner en stund, hoppades träffa -a-, inte riktigt som idag. Idag har jag jobbat, handlat och bakat fyra stycken blåbärspajer att ta med till jobbet, en till köket, en till städerskorna och 2 stycken till sköterskorna, hoppas det räcker, måste ju fira lite på jobbet eftersom det är där jag kommer att få fira för jag jobbar 13-21 imorgon. Tur att jag inte hade några stora planer på att fira stort. Lite uppmärksamhet hoppas man ju på. Har lite planer att småpressa en liten pratstund ur en upptagen vän som födelsedagsgåva, då kan han väl inte säga nej, eller :P Vi får se hur jag gör... Ledig torsdag, fredag, kanske firar jaglite då....

Får se vad jag hittar på resten av kvällen, vika bort en tvättkorg med ren tvätt som väntat sen igår, och bege mig ut på en promenad, naturligtvis också sätta ED (Energy Drink) och Jägermeister på kylning för det ska bli en liten drink full av minnen imorgon kväll som för att fira MIN dag. Skulle gärna se att -a- skulle dela den med mig i all vänskaplighet(tror inte ens det ordet existerar :P)





Your Utah Name is Lynell LaVor



"I am the last leaf on the tree, and the wind is blowing."

3 kommentarer:

  1. med betoning på full elä?:) nappi böörthdey maj frend

    SvaraRadera
  2. Nä, jag minns heila kvällen glasklart en stor flaska Jäger till trots :P

    SvaraRadera