lördag 17 juli 2010

Måste le lite extra idag, fast jag inte vet om jag har orsak till det

Detta har varit en riktigt bra dag att vara ledig på. Vädret har vart bra och inte allt för varmt. Jag fick gjort det lilla som skulle göras. Varmvattnet återvände efter lite påtryckningar och två personer muntrade upp min kväll, trots att Hanna och jag mest beklagade oss för varandra :P Den andra t.o.m. utan att en veta det, tror jag... Han gör mig alltid glad, nästan F*N :P

Nu återstår bara resten av kvällen då, vacker väder och troligen inget i teve. Tror jag sätter mig på balkongen med lite musik eller en bok med ett rött kristallglas med smaskigt innehåll :D Avslutar jag en kvällen med en promenad så kan denna dagen bli så nära perfekt som den kan komma i mitt liv som singel...

God fortsättning!!




You Are Extra Cheese



You are outgoing and friendly. You like to have a good time, and you'll indulge your desires.

You are very comforting and understanding. Your friends know they can always turn to you for empathy.

You are well adjusted and comfortable in your own skin. You know what you like, and you're not trying to impress anybody.

You are good at finding what you love, and when you do, you aren't likely to change your ways.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar