söndag 11 juli 2010

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind" - Dr. Seuss

Är ny en aningen piggare efter att ha småsovit sittands i soffan i en timme, eller blev det kanske två :P

Tydligen har det varit OHI ON! nu för de stackars "milipojkan", men lugnt gick det till i staden, det brukar kunna vara ett jävla liv. Såg idag att det t.o.m. fanns ett litet spår i trapphuset, på ett trappsteg var det i det tjocka cementdammet skrivet ett prydligt OHI ON! nåja antar att de som sluppit ut är glada att de slipper plågas mer...

Kom idag fram till en sak jag konstaterat många gånger förr och det är hur en liten gest som att säga hej kan glädja en människa Jag satt på balkongen och fixade till manikyren lite med flera lager genomskinligt nagellack, ja det hör egentligen inte ens hit. Back to the story. Tre stycken killar (män) kom gående på trottoaren på motsatt sida av gatan. och helt plötsligt vänder den ena, den snyggaste i gänget (tror alla var lite småkär i honom under högstadietiden, jag vet att jag var det :P ) sig om och hälsar högt och ljudligt på mig där jag sitter. Tyckte faktiskt det var riktigt trevligt :D

Nu ska jag se på "Marie Antoinette" från Nelonen i brist på annat, ladda telefonen med lite nygammal musik och sen får vi se, går säker ut en sväng, jobb förts på Tisdag kl.13...

God fortsättning!!




People Are Drawn To Your Passion



You are intense about every thing you do, and this intensity inspires people around you.

It's clear that you care deeply about the others. You make everyone feel like they're your best friend.

You are always doing great and interesting things. You leap into action.

And while you're busy, you take time to connect and re-connect with others. You are very thoughtful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar