onsdag 21 juli 2010

“Keeping promises when it's convenient is easy Michaela. But easy don't count for much in life” - Dorothy Jennings (Dr. Quinn)

Tror att den nya åldern tog mig hårt för nu är jag trött, när jag borde ska sova är jag sällan det men nu helt plötsligt passar det för sömnen att komma..

Jaja, 22 år då, eller kanske det stannar på 21 så länge som det går som det lite diskuterades på jobbet idag :P Men faktiskt tyckte jag helt plötsligt att jag såg klarare på saker och ting igår kväll innan jag gick och la mig men kanske var det alkoholen i drinken som jag höll i min hand som talade :P Sammanlagt blev det 41 stycken gratulationer, bara sådär., såna här dagar är facebook bra :D

På min födelsedag, ja eller natten till den beroende på hur man tänker, tog jg den vanliga promenaden, runt, runt överallt i staden , utan musik kan jag tillägga, och bara tänkte och mindes det som hänt under åren. Promenerade också runt lite på skolområdet, där rör jag mig annars aldrig om det inte handlar om att jobba lite där. Konstigt nog kom jag på mig själv med att faktiskt lite sakna den tiden, hur detta är möjligt vete fåglarna. Mycket har hänt runtomkring här i Nykarleby sedan 1998, både på gott och ont.

Födelsedagen firades väldigt lugnt, på jobbet mestadels men det gick bra det också.

Nu ska jag försöka vakna upp, får ju inte vara såhär trött nu när jag är ledig TVÅ HELA DAGAR I STRÄCK, wow, sen arbetar jag visserligen 7 dagar I STRÄCK fr.o.m. lördag men det ska vi inte tänka på nu….




You Are Hopscotch



You are easygoing and carefree. You like to play, but you don't really like to compete.

You prefer to cooperate with others. You like to work with people ... not against them!

You have a childlike innocence and optimism that is worth holding on to.

You find happiness easily. You can get pleasure from the smallest things.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar