onsdag 7 juli 2010

“Jag tycker inte att sex är någon bra anledning till att gifta sig. Jag menar, om man bara behöver lite mjölk, varför köpa en hel ko” - Brigitte Niels

Sommarvädret håller verkligen i sig. Jag skulle väl egentligen inte klaga om jag inte skulle jobba för dör finns det ingen förmildrande svalka i detta väder, men man blir van, dt är bara att kämpa på så gott det går. Hade idag mitt tredje kväll, men imorgon blir det morgonskifte, om jag kommer mig upp ur sängen efter att ha fått ha sovmorgon rätt många dagar vill säga :P Nåja, det går nog bra. Sen blir det en ledig fredag :D Måste försöka få undan en del av uppgifterna så som städning på hemmafronten imorgon så jag får vara så ledig som möjligt på fredag…

Nu finns det inte mycket kvar att göra idag, ska ställa frukost och lunch till imorgon, ta en svalkande dusch och gå och sova.

Gonatt….




You Are Cheerful



You are a friendly and welcoming person. You know how to make the best of a bad situation.

You tend to think most about the world. You always see things on a global scale.

You are thick skinned and tough. You don't tend to pay attention to obstacles in your way.

You have the most fun when you have fun in small doses. You don't like anything to drag on for too long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar