måndag 26 oktober 2015

JAG finns faktiskt ännu kvar där inne…

10 oktober skrev jag sist. Jag skrev att jag önskar att jag fick skriva att inlägg SÅ fullt av glädje! Nu är vi kanske inte där riktigt ännu och jag är rädd det kan vara ett tag innan det. Men detta är väl en start.
När jag sätter mig ner framför datorns skärm känner jag låsningen i ryggen... höger sida just nu. Jag känner hur smärtan kryper ner för benen å molar på. Ibland kommer starkare smärta, som knivhugg. Men det stör mig inte… inte mycket… inte nu…
Inuti mig känner jag värmen… hur glädjen bubblar. På riktigt, inget jag bara försöker inbilla mig bara för att tro att det skulle få mig må bättre, utan något ÄKTA. Det var ett tag sen nu, men det är där å det ger hopp. Jag kan ännu känna så, glädje. Det är ännu inte helt ute med mig.

Jag måste bara få berätta detta…

Å orsaken… Ja… Jag kräver inte mycket…(...haha...) En god lunch… delad kaka… egentid... att bara vara… I rätt sällskap…



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar