tisdag 19 januari 2016

Väldigt märkligt...

Så här är vi nu. Mer än halva januari har gått.
Jag kan inte må riktigt bra just nu...jag måste EGENTLIGEN vara allvarligt sjuk.  När jag tänker tillbaka på, nåja, låt oss säga de senaste 2 veckorna. Man kan väl säga att jag mått bra. Ja, i mina mått å efter hur jag haft det, något man kan kalla bra. Jag har sovit bättre. Jag har inte tänkt... Inte heller saknat eller oroat. Totalt stängt av tydligen,  ofrivilligt ja, men egentligen klagar jag nog inte. Allt som varit är hur jag ibland, och tanken eller tyst för mig själv, konstaterat saker som "jag saknar dig" eller "jag älskar dig". Men utöver det inga djupa depressioner eller stora frustrationer. Så, som sagt,  MYCKET märkligt. 
Hursomhelst... snart är den långa väntan verkligen över :)

Annars är det väl som vanligt.  Massor av dagar i JOBB och utöver det har det endast funnits en sak. Kombinationen jag, soffan, film/serie å sticksömmen i hand.  Julen lyser ännu hos mig (borde bli lediga helgens projekt om inte annat dyker upp) men jag har inget emot det så...
Beställt en ny matta å nån ny lampa jag hämtade ut lite av idag... Hoppas då resten hinner komma innan helgen.

Å så är då tillvaron här hos mig om man tar den korta versionen...

God fortsättning...

Dessa sockor hittade jag i en påse... De kom till lite före jag blev "proffs"...
Jag har fått pippi på bananplättar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar