fredag 5 november 2010

Mycket att tänka på, både positivt och negativt…

Bråda dagar, ja eller jag önskar jag kunde säga att det är bråda dager men det skulle med all sannolikhet klassas som en lögn. Bråda är de ej men mycket finns det ändå att göra och tiden att sitta vid daton och ta det lugnt verkar uppenbara sig sällan.

Mycket småsaker att irritera sig över just nu. Renoveringen av lägenheten är två veckor försenad, ingen överraskning där inte, det hade jag gissat. Varifrån dessa 2 veckor räknas är sen en annan sak eftersom de bara sagt att det skulle vara klart mitten/slutet av November så ska det då räknas från mitten eller slutet?? Lovade i alla fall att det skulle vara inflyttningsklart till jul, dessvärre nämndes det inget årtal …

Så tror jag också att jag skippar IKEA den 17.11, det blir två stora bussar med plats för 55 pers per buss vilket en enligt mitt huvud blir 110 platser. Dessvärre är vi nu uppe i 90!!! personer som vill med på denna resa. Nej fy, två fulla bussar, jag räknar att de säkert blir ännu fler. Nä-ä tror jag far på en lördag istället, 4.12 eller så skiter jag i det totalt, beställer hem de saker som är viktigast och som man kan beställa på nätet och försöker skicka pengar och lista med på de viktigaste småsakerna som man inte kan beställa på nätet. Jag är verkligen i valet och kvalet just nu.

Jaja, nu skiter vi i allt dumt och försöker se ljust på framtiden, snart (ett par månader går så fort, IBLAND) så är det Februari/Mars och har jag förstått saken rätt så är det då vi planerar premiär på nästa stora pjäs på Scala, nästa jag ä med i alltså. Där kan jag redan se mig glänsa i en roll som jag verkligen kommer gilla efter att ha läst ett manus på nätet. Så skiter vi i alla “överfulla” resor och lägenheter som aldrig verkar bli klara och bara tänker positivt s blir nog detta bra :D










You Are an Orange Cell Phone


You are flamboyant, quirky, and even a little fiery. There's no way you're going to have a cell phone like everyone else has!

You march to your own beat - if there's even a beat at all. You're always doing your own thing.You are the opposite of status conscious. You like what you like ... and that usually happens to be what no one else likes.

You are inspired and creative. You love the life you have created, and you would never want to be normal.













You Are Dorothy


You are a little lost right now, but you are slowly finding your way home.

You are a kind and loyal person. You are the truest friend anyone could ever have.You have an active imagination, and you are intrigued by far away places. You make friends easily.

But at the end of the day, there is no place like home. You value your family and roots.













You Party Like a There's No Tomorrow


You are passionate about everything, and that includes having a good time.

You are the first to get the party started, and you're usually still going strong when things are winding down in the wee hours of the morning.You encourage your friends to let loose and enjoy themselves. You think that most people are too uptight.

Who knows what will happen tomorrow? You might as well enjoy today!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar