fredag 16 januari 2015

God Fortsättning



Ett nytt år har anlänt… 15 dagar har hunnit rusa iväg. Jag vet inte vart. Jag har dock inte tänkt desto mer på det nya året, inte gjort upp planer.
Jag har JOBBAT!
Men just nu har jag äntligen semester… 2:a dagen nu å sedan ledig helg på det. 4 dagar ledigt i sträck… tillåt mig att säga att det VERKLIGEN behövdes.  Speciellt om jag tänker på att det troligen blir åtminstone 13 dagar jobb med 1 dag ledig efter semestern :P
Som sagt… trots att det är ett nytt år har jag inte tänkt desto mer på det. Jag har inte gjort upp planer å tänker nog inte göra det heller. Visst, jag har stora önskningar och förhoppningar. Men att göra upp planer, nej, de är väl bra att ha för att sporra en men jag orkar helt enkelt inte med besvikelsen när jag vet att majoriteten av mina hopes and dreams aldrig slår in.

Tar en dag i taget… skickade idag iväg ett viktigt mail som kanske kan förändra min framtid på fler än ett sätt… :)

Men hade ändå haft någon kort trevlig stund… en som slutade med en tvåhandskram… inte lika lång å underbar som den i somras…men ändå :D

Resten får berättas med bilder:

Tanken var att detta skulle bli 1 bord & 4 stolar. Men blev aldrig mer än detta. Just nu försöker jag få disskuterat med Anttila hur detta ska åtgärdas...


På onsdag å torsdag denna vecka genomgick lägenheten en förvandling...julen var över...













Å igår fick jag äntligen fixat denna vägg...inte rakt å perfekt men nöjd ändå...

Hittade riktikt bra plats ;)

:)


Detta bilder jag kom att tänka på häromdagen :) Bilder é bra påminnelser när man inte é nöjd :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar