lördag 31 januari 2015

Den grå vardagen

"Regnet det bara öser ner..."
Nåja..nu är det ju inte riktigt exakt så... Inget regn just nu vad jag kan se men samma känsla som gråa, trista och regniga höstdagar.

Å vad har jag för nytt å spännande att berätta ur mitt liv då? Hmm... Let me think... Öööö... Hur lång tid har ni att vänta för detta kan ta en stund...

Köpte lite blommor här en dag. Jag var inte hemma när man lärde ut "Less is More"


INGET spännande att berätta. Endast en enda händelse...en kväll... Värdig att uppmärksamma.
17:e Januari. Den bästa kvällen sen...ja...julafton kanske.
Mysig skumpakväll där kokosbollar och speciellt mina hemgjorda "glassmörgåsar" gick bra hem... Å jag så glad å varm inombords :D
Mycket skratt å prat. Å timmarna gick ALLDELES för fort...!
Saker som lycka diskuterades... Å ja...just då var jag det...

Efter detta var jag så full av energi att jag bara måste ut! :)
Ja...jag röker...ibland. Detta om jag är förbannad eller stressad...eller dess motsats om jag är glad å det är fest :)


Sen måste jag säga att jag gillar killar som kallar mig snygg..fin..vacker..sexig..hjärtat... Osv...speciellt när dessa också är riktigt nice.
Också helt underbart att ligga i soffan när en kille slänger sig i mina armar... Det enda svåra var att inte lägga armar å ben om honom å aldrig släppa taget ;)



Snubblade igår över dessa 2 klipp när jag rensade OneDriven och säkerhetskopierade datorn till externa hårddisken. Från musikalen "En värld full av liv" jag var med i  för många många år sen. Via UngArbis men spelades på Scala. Vi fick alla en CD som minne av det men detta är det enda filmat material jag känner till... Undrar om den nångång blev filmad i sin helhet... Rätt kul faktiskt...

 



Til butiken en sväng ikväll. Andra gången sen 20:e...ännu kände det märkligt...bäst att bara lyssna på musik, plocka åt sig det jag skulle ha och sedan fort ut...usch...

God fortsättning på kvällen... Ska nu se om jag kommer igång med ett par strumpor som jag menat sticka... Får se... Inga stora förhoppningar direkt...

Verkligen jag :)

Bara för att ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar