fredag 24 april 2015

Jag är tjock!! :O

Känns som det bara att inse fakta.

När man ska resa nånstans eller ska bort på något speciellt blir det ju ofta att man provar en hel del kläder. För att se vad som passar å vad som är snygg. Gamla trotjänare å nya kombinationer...

Det gjorde jag igår kväll... Resultatet var minst sagt deprimerande.

Nån skjorta man kunnat knäppa tidigare knäpptes inte mer...
En annan skjorta knäpptes men det såg nog lite kämpigt ut...
De svarta finbyxorna gav mig breda lår (tyvärr syns det ju inte genom tyget att där faktiskt finns muskler) men jävligt fin å tydlig rumpa. Men knappen fick det kämpigt.
Å sen... det värsta... Den svarta västen jag hade på Stockholm Pride. Det gjorde SERIÖST ONT! Å jag förstår det inte. Oavsett hur jag sög in magen... Inte en chans den skulle gått att knäppa. Varken uppe eller nere... FY FAN alltså!!

Stiger jag på vågen säger den gladeligen jag gått upp 20kg sen i somras. Är detta möjligt sen? Jag vet inte!!
Jag tittar mig själv i spegeln... Studerar mig själv men ändå ser jag det inte. Jag minns inte exakt hur jag såg ut för 9-10 månader sedan men kom igen... SÅ mycket fett kan jag bara inte se...
Men kläderna talade sitt tydliga språk. Ändå passar de mesta kläderna å det tycker jag de inte borde med sån viktuppgång...

Men jag skäms... på riktigt SKÄMS! Gillar inte tanken på att gå ombord på båten å se ut såhär... Inte alls...

Å jag som verkligen tränat 1 timme nästintill DAGLIGEN i veckor. Motionscykel hat sagt jag bränt 200+ kalorier varje pass å då tillkommer ju hantelträningen till det. Ändå inget.

När måndagen kommer måste jag... jag bara MÅSTE ge mig på STRIKT lchf igen för detta kan jag inte leva med...

Googlad bild ja...men så det känns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar