söndag 28 december 2014

Told you so



För någon månad sedan tog jag ett beslut. Ett viktigt beslut. Ett som skulle förändra mitt liv rätt mycket.
Jag tog det för att jag var trött på att inte respekteras, uppskattas och tas för givet. Det var ett bra beslut. Rött beslut. Men visste när jag tog det att hag skulle komma att försitta en chans att få göra något stort.
Å jag hade rätt. Igår gick jag det bekräftat. Jag hade missat min chans.
Men vet ni... det var så underbart. För jag brydde mig egentligen inte. Ännu kändes mitt beslut rätt. Jag ville inte visa upp mig å tömma ur mitt hjärta bland såna som inte respekterade det... oavsett hur många jag skulle nått ut till. Jag trodde jag skulle varit bitter å tvär, men nej. Jag fortsatte vara lättad.

Vilken lättnad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar