onsdag 31 december 2014

Årets sista dag



31.12.2014. Känns lite märkligt. Ett år har återigen gått. Kanske ska jag göra en sammanfattning av året å lyfta fram höjdpunkter osv. Men inte i dag, inte i år, blir i Januari. Januari… hur kan det vara det igen REDAN…

Nyårsafton. I ärlighetens namn ignorerar jag lite att det är nyårafton idag. Det är en dag jag inte uppmärksammar på något sätt som skulle räknas som att FIRA. Jag SKULLE gärna göra det men gör det inte. INTE ensam. Men i framtidden… nån gång ska nyårsfester anordnas.
Det jag gärna skulle gjort idag är dock att hoppat på tåget till Helsingfors å bara ropat SURPRISE!! Nu funkade ju det dock inte… "Man kan inte få allt" (känns lite som mitt motto…ett av många)
 


Kanske lite dumt men idag frossas det i ”fel” mat å onyttigheter å sötsaker. Imorgon blir det förändring… Beställning lagt in till Fitnesstukku för mer nytt preteinpulver å måste minnas att ta en vattenflaska till jobbet…




Ändå planerar jag att baka nästa dag jag har ledigt, men jag har alltid kunnat baka utan att egentligen äta själv. Bakade igår… pepparkakor eftersom jag fått ny pepparkaksform. Å kexstämpeln testades också :D (finns 4 olika stämplar men använde bara den ena dennas gång… :P ) Men nästa gång det ska bakas är det omtyckta vaniljkex å då ska alla 4 användas… thanx Ninna ( å Raija för Marimekko-blomman) 




God fortsättning på kvällen!! Denna sång kommer säkert att spelas nånstans under kvällens lopp… Å jag kommer säkert höra den. Å jag kommer känna mig en aningen vemodig… som alltid…

GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar