torsdag 30 december 2010

En ny människa

Kände mig smådöd igår, ögonen kändes tomma, men efter att ha pratat å småflörtat med en trevlig kille på jobbet som skruvade på den nya radiosystemet så mådde jag så bra så. Det spelar ingen roll att han var straight, gift och har barn. Har ser väldigt trevlig ut och är väluppfostrad som få och han var trevlig mot mig, allt jag önskade just då…å det gjorde susen :D

If i could turn back time, gick jag å nynnade på idag. Å ja, tänk om jag kunde göra det. 5 år tillbaka skulle jag gått, sista föreställningen av Döbeln Gränd å festen efteråt osv., osv. Tänk att få återuppleva det om å om igen å återigen få vara Tommy-kudden, undrar om -a- minns att han kallade mig det? :D Det var tider det…

Ikväll var jag istället trött, dödstrött, redan strax efter klockan sju, detta avlöstas av att jag laddade lite ny musik till mobilen och ut gick jag i det ljuvliga vädret där snön dalade ner. Efter två timmar efter att nästan dansat mig fram å fått sjunga ytterst högljutt längs med Kvarnvägen så mådde jag super. Så länge sen jag har möjlighet att ta mig tid för mina promenader så denna var länge efterlängtad. Satte mig i soffan när jag kom in å kände mig så glad å lycklig. Sen tog jag en lång skön dusch med lite fotvård som samtidigt botade alla symtom på förkylning så det fotsaltet gjorde susen minsann. Nu är det dags för att koka lite te, å så blir det lite pedikyr/manikyr så är jag riktigt ung å fräsh till det nya året som kommer vare sig jag vill det eller ej…

God fortsättning!!




You Have Some Grit



You're the type of person who likes to stay busy, but you always feel like you should have more to show for it at the end of the day.

You find it easy to start new projects, but you tend to abandon them when they get boring or difficult.

Focus more intently on the things that are most important to you. Get those done.

You may feel like you're missing out by not doing everything you want to do, but you're really missing out when you don't finish what you start.





You Should Party for New Year's Eve



You love to have a fun time, and that's especially true on New Year's Eve.

You want to be out on the town - dinner, dancing, drinks... the works!

This night only happens once a year, and you're willing to go all out to make it special.

You want to party in style. If you're going to do it, you're going to do it right!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar