fredag 31 december 2010

Det närmar sig slutet….

Såhär med bara några timmar kvar av året blir man ju lätt nostalgisk när man börjar tänka tillbaka på året som gått å ibland också åreN som gått. Inget har väl egentligen gått som planerat men vem har väl sagt att livet ska vara så enkelt å att allt ska gå vägen, nejdå. Däremot har jag råkat ut för å sett ett och annat både på gott å ont. Jag känner mig dock som att jag utvecklats som person å tycker bättre om mig själv. På ett sätt trivs jag med hur mitt liv är i dessa dar, men utrymme för förändrig finns alltid från och med denna stund å sen 2011 förstås. Nästa år fyller jag själv 23 år, känns gammalt som singel, jag vill hitta partner å kanske förlova mig, börja tänka på familj å lägenhet i stan å sommarställe på landet, vid vattnet, med bilväg. Inte för att jag ställer krav…nej men ni fattar, såna där vuxna saker, jag må vara ung men känner mig betydligt äldre eftersom jag fick växa upp i förtid. Detta är orsaken till att jag vill ha en lite mognare man, 25+ å ingen spoling på 20 fast aldrig vet man ju var man finner kärlek, personer födda r.ex.-71 är det väl hellre inget fel på, mogna å borde ju minsann vara redo för en partner som mig :P

Nåja, hursomhelst det jag vill säga är att livet blir aldrig som man tänkt sig men det är bara att tacka å ta emot å hoppas på det bästa…

GOTT NYTT ÅR

“…and now the end is near….”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar