fredag 3 december 2010

Känns bra…

Till att börja med så måste jag säga att boendesituationen har blivit bättre. den tjocka luften och trycket i huset har lättat, det tackar vi för. Nu lär nog ca. en vecka till gå bra, men senast om en vecka, fredag vill jag höra att inflyttning är helt ok. Ska försöka packa ner redan ikväll så får man en start och sen så kan man ju flytta ett par redan nu så blir det inte allt på en gång.

Har idag sett på “Twilight:Eclipse”. Mina åsikter om den, ja, hm. Det var faktiskt först den här gången, tredje filmen alltså, som jag börjar förstå varför alla tycker att Jacob är så snygg, snyggare än Edward, dock håller jag inte med, inte alls, Edward är så mycket mer min typ. Det var en del omskrivningar, på gott och ont, men i det stora hela var den verkligen rätt så bra. Den stora striden mot Victorias armé mot slutet var också riktigt bra, säger inte att något med allt runt den var särskilt logiskt men ändå väldigt verklighetstroget. Sen fick äntligen Jasper vara med lite mera. Skulle jag någon gång bli tvungen att välja mellan Jacob och Edward skulle jag lätt välja Jasper, kanske att böja på reglerna lite men sånt gillar jag :P

Imorgon blir det Vasa, ska bli kul, skulle ha varit ännu roligare om jag fått behålla hela det som Robin Hood hade med sig till mig idag men tyvärr ville bästa vännen, med jämna mellanrum, VISA ha tillbaka sina pengar efter IKEA trippen, nåja, men det finns tillräckligt om jag skulle råka hitta något nödvändigt i form av julklappar…

Nu ska jag skynda mig iväg ut till posten, tror bestämd den har öppet till 20:00, vill inte vänta ända till Tisdag….




You Are Intuitive



You are a very balanced and steady person. You don't get swept away by emotions.

You have measured responses to life's chaos. Your feelings play an important role in your life.

You believe it's important to help others, and you don't mind if your contributions go unrecognized.

You don't need to be appreciated to feel good. You already are proud of who you are!

What Does Your Birth Season Say About You?



You Are a Perfectionist



You are not a person who is concerned with details. You only tend to see the big picture.



You are slow to act. You like to weigh your options carefully before deciding what to do.

You are extremely down to earth. You aren't much of a dreamer - you're a doer.



You are loving and passionate about those closest to you. You think with your heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar