fredag 24 december 2010

Julaftonen har anlänt...

Jag kan faktiskt erkänna att jag inte trodde att några julkänslor skulle infinna sig det här året men se igår när julklapparna paketerades så då kom de :D

Jobbat idag, första gången jag jobbat på julafton men nog gick ju det också riktigt bra. Koma sen fram till att vad spelar det egentligen för roll om jag jobbar till kl.13 eller sover till 11:30, det går liksom lite ut på ett. Sen blev det jullunch hos mamma, alltid lika gott, David kom också son vanligt.

Så blev det lite julklappsutdelning ute lite här och var kring staden. Hade faktiskt samtidigt tänk att jag skulle besöka julbönen kl.17 idag och lyssna på Simon, blev dock ändade planer när jag såg att kyrkan nästan redan var full och folk vallfärdade dit. Bestämde mig då på stående fot för att jag endast går in i en sådär full kyrka utan sällskap på mitt eget bröllop eller om jag kan få göra en Fanny Zander entré och sätta mig på en reserverad plats på rad ett 1 :P

Nu ska jag vispa till lite maränger av äggvitorna som lämnade när jag lagade smörkrämen till rulltårtorna igår...men först ska jag framföra mina julklappsönskningar till allmänheten.
#1

 
Detta behöver ju inte komma ikväll men får göra det, gärna ännu i år men absolut under 2011

GÅR INTE DETTA KAN JAG NÖJA MIG MED DETTA EN DAG ELLER TVÅ SNARAST MÖJLIGT :P

#2

  
GOD JUL!!!

1 kommentar: