lördag 16 mars 2013

Hur blev det med de där 27 timmarsdagen egentligen?

Som ni kanske märkt har jag inte riktigt hunnit med denna vecka, som typ alls. Nu idag blev jag äntligen klar med blogginlägget om Tammerforstrippen, sen ville jag ju att det skulle bli perfekt. Vilket det kanske blev, varsågoda och läs själva :D http://thinyykaabi.blogspot.fi/2013/03/sondag-dagen-efter.html   Veckan har inneburit jobb måndag till fredag, lika som förra veckan… ovant. Och helgen, knappast so ett vilohem så det kändes lite som att man jobbat 12 dagar när man kom hem igår. Men som sagt, vilken helg sen. Och nästa vecka inte mycket bättre…men men…money money…


Sitter vid köksbordet och tittar ut med jämna mellanrum, det är lugnt i den lyckliga staden. På teve visas ”Big Bang Theory”, men jag har avstängt ljudet. Ur datorn högtalars tömmar istället musik. Les Miserables. Så mycket jag bara hinner med. I’m obsessed. Det går säkert över… nån gång… mina besattheter är legendariska.


Ledig helg. Halleluja. Har en uppgift jag skulle behöva skriva och skicka in innan helgen är slut… alltså har jag ju hela morgondagen och delar av natten till måndag på mig :P Tror det skulle gå ganska snabbt bara jag börjar på men men…det känn sinte alls lockande. Tänker på mina vänner som studerar i högre skolor… HUHU. Hatten av till dem… de måste helt enkelt ha MYCKET högre IQ än mig… men det låtsas vi inte om, ok :D Och då kommer jag tänka på mina fröknar…tydligen kommer alla vara samlade i trakterna om ett tag…hoppas på att jag lyckas få dem alla som mina gäster då….hint hint :D


Jag borde gå till butiken… och jag borde logga in på nätbanken… det första tar emot för jag har ingen aning vad jag vill ha… och det andra…ja… :P


Ett av mina gamla inlägg hade plötsligt stigit till listan över populära inlägg…och jag läste det igen, http://thinyykaabi.blogspot.fi/2012/12/dan-fore-dan-piss-off.html  3 månader sen om en vecka….och det en speciell dag av andra orsaker också. Men tyckte jag var riktigt duktig häromdagen…tog en halsduk i bruk

…en som jag kanske hade ämnat åt någon annan…men nu använder jag den och han kan inte få den…lite stolt över mig själv…fast vad betyder denna handling…i det stora hela…egentligen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar