torsdag 10 april 2014

Har jag verkligen lärt mig något?!? :O

På tisdag kväll hade jag huvudvärk. Tankar snurrade i mitt huvud. Jag började skriva ett blogginlägg. Rubriken var "Questions about love". Där fanns 2 frågeställningar.


Med mer eller mindre flummiga svar. Jag fortsatte nöjt skriva detta inlägg före jobbet idag å tänkte att sen ikväll publicerar jag det. Varför jag inte gjorde det genast vete fåglarna.
Ikväll är jag glad jag inte gjorde det! Det var ett sånt där inlägg jag kunde "ångra" efteråt. Kan jag ha lärt mig att tänka lite längre...? Eller åtminstone kanske mitt undermedvetna har lärt sig å styrde mig rätt...
Svaret får vi nog aldrig.


Men andra halvan kan jag helt utan problem publicera:
"Och från ett till annat när jag ändå ställer frågor...frågor utan svar, (men idag av lite muntrare härkomst eftersom jag är alldelse huvudvärklös)...så kan jag ju ställa en till...den jag häromdagen HELT SERIÖST satt å funderade på:
# 3. Undrar om mina knän å vader fortfarande är sexiga?
Och den frågan har ett enkekt svar...jag borde fråga experten ;)
"

Googlad bild...tyvärr...

Till sist till just nu.
Jag borde gå å sova. Men är lite upp i varv, dels det vanliga efter kvällsarbete, dels av andra orsaker. Väntar med spänning på kommande dagar OCH så fick jag prata med någon så låter så OTROLIGT gullig ikväll, kan jag leva en stind på...golla golla...tänk att han råkade ringa fel...2 ggr... Yeah right...går ju alltid att skylla på sin nya mobil ;) Å innan någon tar ut något i förväg så var det INTE "the voice" with "the nose" som besinnat sig...


Spännande dag nr.1 imorgon (idag) torsdag 10.4-14. Av flera orsaker...men den jag nämner är ett paket som anlänt från England...ett dyrt å efterlängtat ett... Yes...får se hur den passar...blir att hämta GENAST efter jobbet... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar