fredag 6 mars 2015

Bilder får tala



Ibland behöver man lite tröst


För den pedantiske…typ jag. Underbar uppfinning. Gav en sådan här som julklapp något år sedan…undrar om den använts nån gång…



Introducing Tatiana


Är just nu inne i en fas som alla stickare känner till. Det händer oss alla ibland. Vi tror vi är dödssjuka…å kanske är vi det…man vet ju liksom inte. Perioden när man inte stickar… eller bara lite. Det ”smakar” liksom inte. Har just nu en strumpa jag borde få klart… men ja… Den ligger liksom bara där å… njaa….



”Om du köper 1 köper jag 8” Nåja… kunde ju inte låta nån köpa så många så delade 9 st på hälften så gått det går, 4-5…



Detta var jag… tisdag kväll. Slet av mig kläder jag nyss bytt om till… Satte mig i soffan men morgonrocken om mig… Kände hur orken, livet glädjen plötsligt lämnade mig… Nu går jag på sparlåga…



Hittade denna på fb idag… dök bara upp framför mina ögon å jag kände ju genast AW <3 p="">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar