lördag 14 mars 2015

Ett kryss å en ledsen smiley

Läser du rubriken å undrar vad det betyder? Då ska jag genast förklara det för dig. Det var så jag avslutade dagen framför almanackan igår innan jag släckte lampan å vände ryggen åt världen för att sova redan innan kl.23.

Dagen började med morgonskifte. Å ännu... Efter alla år med skiftesarbete undrar min kropp ännu vad jag sysslar med när jag stiger upp kring halv 7. Helt vanlig dag i stort men mådde sådär...
Efter jobbet kom jag hem, åt lite å satte mig i soffan där solen sken, stickade å kollade "Body if Proof". Det kändes rätt ok.

Plötsligt kom det över mig. Tryckande... Tröttheten kom på å hela jag kände bara "äsch...orka bry sig...i nåt...". Å det var den dagen det. Sov (30 min)...var slö...bara var. Rätt apatisk å frånvarande. Bestämde mig för något onyttigt på kvällen. Blev sockerchock. (sockertjock..haha :P ). Vågar inte säga hur mycket som slank ner... Å som sagt...somnade före kl.23... Irriterad...rätt deppig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar