lördag 14 mars 2015

Blogg

Tick tack. Tick tack dagarna går i sakta mak å finns nog inget nytt under solen att berätta. Inne i nån svacka tydligen. En svacka för typ allt!

Lite alster sen sist ..






Lite på G...


 Fick denna skickade till mig en dag... Med texten "Jag tänkt på dej när ja såg denna bild. Undertexten lööd:
"I like that oven. That's a nice oven."
Enjoy ;) "


Å den passade verkligen mig...hade fallit för bilden en gån tidigare..då med en text som löd något som "Who would like this to be the first thing they see in the morning".

Börjat testa lite på Chiafrön/chiapudding...helt OK faktiskt...men man får nog lägga till nån god smak för rätt smaklöst i sig själv...


 

Lite andra roliga saker...


Vet åtminståne 3 stycken som vet PRECIS vad jag menar :)




Livet går vidare... Å på frågan jag fick en dag som värmde mitt hjärta, omtänksamt, löd enkelt "Vårdeprimerad?" Å ja... Deprimerad är ett starkt ord...men... gladare kunde man väl vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar