onsdag 18 mars 2015

Flunsa...I'm warning you!!

Plötsligt..från ingenstans började det irritera i halsen i förrgår. "Glöm det" var min första tanke. Å raka spåret till lagret med piller å pulver gick jag. Coldrex var det ja... Å en stor kanna med min häxbrygd (nyttigt te, honung, Finrexin och Carmolisdropoppar). Sen kändes det bätte. Å samma har jag nu intagit sen dess å känner mig frisk å småflunsig om vartannat.



Men imorgon tänker jag vara frisk. Efter 9 dagar på jobbet är jag nu ledig i 2 dagar. Å på dessa ska ett projekt utföras... Ett som borde gjorts för LÄNGE sen. FÖRRÅDSTÄDNING!! 20 lådor samlade, å lite sopsäckar, så nu ska det göras. Torsdag eller fredag...å efter lite tanke blev torsdag perfekt...kan behöva ha något att tänka på då ...knowing me...

Så ligger jag inte dö-flunsig imorgon så vet alla vad jag gör...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar