fredag 19 juni 2015

When you love someone…


Detta är verkligen SÅÅ sant. Även om jag blev kär i det glada humöret å känslan att man betydde något även om man var 1 av hundratals människor som glatt välkomnades varje dag. Tindrande ögon å ett leende.
Jag såg en skönhet… Å många gånger har jag fått höra ”… SÅ vacker är han ju inte…” å jag kan verkligen inte förstå det.
Ändå finns det saker som jag EGENTLIGEN inte finner vacker men som plötslig ÄR det… Ja och nej på samma gång… Mycket märkligt. Tänk er en väldigt speciell gångstil t.ex. nästan så man lite borde skämmas att gå där bredvid.
Eller ett par händer. Händer är något jag väldigt fort kollar in på en kille. Å dessa gillade jag verkligen inte till en början… men efter att de för första befann sig i min hand… hade rört min hud var de plötsligt hur vackra som helst. Så underbart manliga.


Ja är det inte märkligt så säg…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar