onsdag 29 juni 2016

" It is always a nice day above the clouds "


Mot alla odds kan jag skriva detta å börja med att säga att just nu mår jag faktiskt bättre. Bra är väl ännu att ta i men just nu känns det faktiskt mycket bättre. 

Kanske är det något tillfälligt. Kanske något mer ihållande. Det får tiden utvisa.

Lite har det ju kanske att göra med att lägenheten just nu inte kan liknas med Jerusalems förstörelse. Lite kanske pga. vad som lite känns som "reparerade relationer".

Nåja... tar nu en dag i taget... Snart ny månad igen. Ca.5 veckor jobb innan semester. Ja... Vad mer har jag nu att säga...





Lite tillägg till samlingen...

Nöjd med denna samling...2 verkliga klassiker :)

Jag tänker bara... Blake Blå :P

Mamma Mia. En av de bästa filmatiserade musikalerna. Känner igen mig i Donna och tror inte ett ögonblick på vad hon säger för det hade inte jag gjort...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar