onsdag 3 april 2013

Min skugga skrämmer mig

Ok, skrämmer är kanske ett för stort ord. Men min skugga chockar, förvånar och ifrågasätter. Är det där jag? Men ändå, det känns inte riktigt som jag. Man är ute i solen och så tittar man ner på trottoaren… där speglas skuggan av en person med breda axlar och en lång smal hals. Resten av skuggan är inte heller riktigt sig lik och benen verkar ovanligt långa och smala. Men låt mig säga att jag klagar inte…alls… och så skönt det är att komma igång med motionen igen. Min vanliga runda en gång om dagen. Härligt. Måste ju åtminstone försöka så länge jag är ledig denna vecka.



Ni känner ju alla till min förkärlek för horoskop. Och ibland är de verkligen spot on.


Sen kunde jag ju inte (det kan jag aldrig) motstå att läsa Vattumanens också… ifall de skulle råka matcha… och kan ni tänka er :D


Visste ni förresten att jag är något av en obotlig romantiker. Surprise, surprise. Så just nu ”frossar” jag i videor som dessa…









Till sist ett “dilemma” som uppstod idag…kan jag säga att jag gillar en mans leende...hans ögon när han ser på mig...(tog Ranthe som exempel)...och ändå kunna påstå att utseendet inte har med mina känslor att göra...hmm...tål att tänkas på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar