onsdag 25 september 2013

Pretty woman

Så är de äntligen här… två lediga dagar, TVÅ, 1+1=2! Otroligt.

Dagen spenderats till stor del i Jeppis . bussade mig dig redan 9:25 och sökte mig först till Boman. Jag kom väl dit sisådär 2 timmar tidigare än planerat så de såg lite förvånade ut när dörren öppnades i pyjamas… men pyjamas och lite röra är inga problem…vi har ju bott ihop :P Och underbara Omone Estelle…så otroligt söt unge…och ALLTID lika glad….

Kl. 14 skulle jag infinna mig på A8…trodde jag skulle bli och sedan var sen men kom perfekt i tid…offcourse…det visste jag ju. Satt sedan där och hade en riktigt trevlig kaffestund med Dreya. Åt en utsökte kakbit…chokladchock. LCHF? Klart det…not :D Men SÅ värt att synda där å då :D
Googlad bild



Shopping shopping shopping. Det var vad som följde… Katarina Maria, Blossom, Dressman, Bros, Wautsi….osv…. Inga kommentarer ang. slutsaldot :P


Kände mig riktigt skitsnygg där jag gick gatorna upp och ner i Jeppis i min blåa scarf, snugga jacka, tajta jeans…de blå länkskorna ett stort minus som jag VERKLIGEN ångrar. Jag hoppas jag vände på många huvuden… speciellt mäns… på gott, ej ont. Kanske Mr Right såg mig… hoppas det…


Minns ni detta ;D

Ett problem har Jeppis dock… jag röker… bara MÅSTE röka… Vet inte vad det handlar om men där är suget STORT. Annars röker jag just inte 1-2 paket per ÅR… typ…


Jag kan inte motstå… idag lyckades hjärna överlista hjärta (tänk att det verkligen är möjligt) men ibland kan jag inte stå emot. Det har sagts att det jag tänder på hos vissa män är ”The Nose”… i vissa fall ja…rätt form och storlek så är jag nog såld..


Men bara lugn, har de inte näsan finns alltid kråksparkarna, runt ögonen, när de ler. Vissa leenden krossar murar och smälter hjärtan… just saying… huhu… idag var det svårt...borde ha blundat ;)
Det jag såg var så mycket bättre än detta...


Nu över till sticksömmen… huvan klar samt en arm.



Så nära slutet. Och nu skulle jag verkligen behöva tröjan… ligger under en päls (fusk) pläd och tror jag ska frysa ihjäl… och sen blir det vinter också. HJÄLP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar