torsdag 7 juli 2011

Appreciation can make a day, even change a life. Your willingness to put it into words is all that is necessary.

- Margaret Cousins

En ny dag är här, soligt å bra men så ska man ju i jobb då, off course. Men tänk, om bara en vecka så är jag nu i jobb, kommer sen hem å packar frenetiskt å alldeles för mycket i ett huj eftersom jag inte packat lite i gången å då lite mer organiserat å eftertänksamt som planerat. Sen blir det road trip ner till Åbo å sen Åland….can’t wait :D

Gårdagen var en trevlig dag. Började den på Nybrännvägen i Purmo, alldeles för sällan man é där men är inte säker jag skulle orka med extremt pratsamma barn varje dag :P Sen var jag bara ledig , ledig å ledig. Fick inte ens in mattan från balkongen, tror den varit torr i flera dagar redan…

Tisdag var inte heller en så dålig dag, en tur till Jeppis resulterade i lite tidiga födelsedagspresenter från kära mor, lite tavlor ska pryda min vardagsrumsvägg…..den dag de kommer sig upp alltså. Tror aldrig att jag får upp de så raka som jag vill ha dem å vattenpass äger jag ej å så ska de ju upp på batongvägg, alltid kul. Men snygga är de.


Så hittade ju jag 3 stycken plåttavlor till på loppis, de var bara från mig, till mig :D


Nu är det dags att äta något å sen bär det av till jobbet…



You Are a Relaxed Laugher




You live in the moment because you know that it's really all you have!

You are good at getting people to laugh. You have a wicked sense of humor.

You tend to be relaxed and affectionate with people. You warm up easily.

You are frequently joking. You take a light-hearted and carefree approach to life.



Summer Means Warmth to You




You are a truly loving person. You are affectionate and warm-hearted.

You are unselfish, humble, and altruistic. You get great joy from putting others first.

You are tender and compassionate. You wear your heart on your sleeve.

You are a virtual roller coaster of emotions, and most people enjoy the ride. You are full of delightful surprises.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar