torsdag 21 juli 2011

Starten på ett nytt levnadsår

Jaså, det är såhär det känns att vara 23, alltså ingen skillnad. Tack för det får man verkligen säga.

Lagat en till tårta ikväll, riktigt fin den också men tanken var den skulle vara svart å vit, dock ej enkelt att få till utan svart karamellfärg som inte existerar i butikerna… Nu måste jag försöka få folk att äta upp resterna, perfekt tajming att se om någon vill umgås med mig imorgon…


Filmkväll ikväll, alltid trevligt men min VHS retar gallfeber på mig. Igår var bilden stadig, idag allt annat. Antagligen är den väl full med damm, borde skaffa en rengöringskasett jag egentligen tror inte ens säljs mera eller helt enkelt dammsuga ur. Nästa gång får det bli en DVD så jag kan slappna av lite.
Fick en present denna afton, blev så glad, precis vad jag ville ha å tycker om fast jag inget sagt, super!!




You Want to Talk to Someone Confident




You like a person who just tells it like it is. You appreciate boldness.

You are self-assured and self-reliant. You have a lot of confidence in yourself.

You are a self-starter and very entrepreneurial. You seize every opportunity you can.

You are inner-directed and highly independent. You know what's best for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar