torsdag 13 oktober 2011

Överanalyseringens Mästare

Ja tänker för mycket ibland. Kan inte nöja mig med det enkla svaret. Inte alltid vara nöjd när allt é bra. Analyserar varje liten detalj, min, ton, blick och rörelse. Jag ska sluta med detta, och finna glädje i det lilla, har ändå alltid fel för det mesta. Grävande journalistik är mycket roligare :D

Kallt å mörkt ute. Trevligt. Ska fixa lite på balkongen, utrota lite mer blommor och hänga upp två lyktor, samt tända batteriljusen :D En låda ska det planteras ljung eller liknande i men har inte hittat något jag riktigt gillar än.

Vilket drag det var på La Scala igår. Vilken publik. Å jag bryr mig inte om att det heter att eget beröm luktar illa. ALLA VI på scenen var super FANTASTISKA!!!

OK. Balkong-time. Sen ska jag fixa en försenad födelsedagspresent. Tur det är tanken som räknas…..



You Are an Elegant and Magnetic Shoe




You are convincing and magnetic. Persuasion is an art form for you.

You are fascinating and alluring. People are definitely interested in what's going on in your life.

You shine when it comes to negotiating conflict. You can craft win-win situations.

You like to let loose but you always maintain your composure. You are always classy.



You Eat Like a Conservative




You may or may not be a political conservative, but studies show you sure eat like one.

You gravitate toward comfort foods and classics. And you don't waste your time with fancy food trends.

You prefer to eat what's tried and true. You get annoyed with people who have hangups about what's healthy.

Pass the mac and cheese, meatloaf, fried chicken, and apple pie. Your tastes are all-American as they come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar