torsdag 11 oktober 2012

Återuppstånden är Nokia Bluetooth StereoHeadset BH-505

Ett par dagar sedan. En kväll efter en lätt regnig promenad låste sig mitt älskade trådlösa handsfree. Inget funkade egentligen. Kollade genast om garanti fanns, de var ändå relativt nya och skulle hålla perfekt mot fukt. Men där gick jag bet, cdon bara frågade en massa för att sedan hänvisa till en drös andra ställen man själv kunde ringa. Fick man sen någon att reparera dem så kunde de ordna men frakten å betala. Jobbigt. Testade dem dag efter dag ifall de skulle ändrat humör och en dag hände det bara, de funkade PERFEKT igen. Underbart, vilken räddning.


Så snabbt en vecka kan gå. Och så många gånger jag menat skriva men verkligen inte hunnit. Ska jag sedan vara helt allvarligt så har jag en aning svårt att minnas vad som hänt för en vecka sen, dagarna har liksom gått ihop. Detta borde ju betyda att de inte var särskilt innehållsrika. Jobb är ett ord som kommer fram i tankarna. Och friluftsdag på tisdagen men ja, tur att det bara blir en om året. Inte särskilt intressanta dagar. Men obligatoriska, närvarar man inte blir det att jobba in det.


Idag var det tidig väckning trots en ledig dag, bröd skulle bakas och lite annat ditt och datt att dona med, allt for den goda sakens skull :D


Nej du milde tid vad detta inlägg blev tråkigt… återkommer när inspirationen vaknar till livet… men till dess. Dessa bilder.…

Denna skulle man ju verkligen behöva testa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar