torsdag 18 oktober 2012

Våga säga NEJ!

Kan börja med att jag verkligen avskyr singelexistensen… det är väl bara en sådan period just nu… därför är jag eld och lågor när jag ser bilder som dessa...NAW (L)




En annan sak jag är jävligt trött på är mitt ihärdiga JA-sägande och medhåll och ursäktande när jag faktiskt inte känner för något om det. Idag fanns en sådan ”situation” på facebook. Jag ursäktade mig och när jag skrev kunde jag nästan känna mig själv niga och bocka och det enda som saknades var ett ”sir” på slutet…. Några minuter gick och jag kände att ”Nä-ä… jag är väl vuxen och kan fixa saker så det stämmer, om ej med en perfektionist handstil”, så jag gav lite svar på tal, nu känns det aningen onödigt men vet att det inte var mer än rätt :D


Lite positivt finns det ändå, kanske ganska mycket. Mina paket med de första julklapparna (åt andra Annika :P ) hämtade och öppnade jag idag. Speciellt ett är jag otroligt nöjd över 8 små lådor inbäddade i MASSOR av bubbbelplast. Lite olika innehåll och allt lika vackert. Känner att i år kommer jag faktiskt vara aningen nöjdare över de klappar jag ger än t.ex. ifjol :D Sen var jag inne och kollade på Amalias webshop http://amaliablommor.fi  och hittade kompletterande saker, plus lite jag själv vill ha, t.ex. denna


Nu är jag för tillfället i stand-by till Boman s när hon kommer hem för att hjälpa henne städa, fast kanske mest göra inte hjälpa eftersom hon tvingas ta det lugnt resten av dagen, men jag är ju van att städa, och bäst när jag gör det själv och får göra som jag vill :P


Igår var det ju annars skola som gällde, en timme för sent men eftersom det ju är höstlov gick inte den buss jag brukade åka med, men inga sura miner för det. Sen hann jag in till HH och köpa lyktljus så igår fick jag upp de två sista lyktorna och det var så vackert så… tills batterierna blir dåliga ;D

1 kommentar:

  1. Vem är "första" Annika?? Jag hoppas att jag är andra Annika... ;)

    SvaraRadera