lördag 13 oktober 2012

Kuriren+horoskop =Sant

De som känner mig vet att jag faktiskt, lite, tror på horoskop. Åtminstone när de låter trovärdiga eller som något som man faktiskt skulle velat att det skulle ske. Sen är det ju skillnad på tidningar också, vissa har alltid mer rätt än andra. Som de två senaste månaderna i Kuriren, läses på jobbet.

I september stod detta.


”… gammalt och passé rinner ut i sanden…” Sant. Jag tog ett beslut. Det får vara nog… jag orkar inte mer. Visst tänker jag på det glömda ännu men det får nu ligga i dvala tills ett, om möjligt, uppvaknande… Men så läser jag detta i Se&Hör


Hahaha… nå just så… på ett sätt inte mig emot men… nja… kan nog inte tro på det ändå…


Oktobers horoskop i kuriren säger detta…


”… en inbjudan eller förslag för framtiden…” So true, ett sådant finns ju redan, och jag skulle nog aldrig tacka nej. ”… lära känna nya människor du kommer stortrivas med…” Det hoppas jag verkligen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar