onsdag 3 oktober 2012

”Jag har accepterat att gays goes to hell, inget emot det. Jag gillar värme och hoppas det finns WiFi”

Inte jag som sagt det…inte så för värmen…

Denna bild fanns på facebook ikväll och jag kunde inte motstå att skriva om det lite:


När jag började skriva detta inlägg kändes det som att åtminstone ett stycke skulle bli ett sånt där inlägg jag personligen avskyr. Skryt, skryt och skryt. Jag är så duktig, bäst i världen. Kan allt. Gör allt. Speciellt fast jag inte vill eller hinner men jag gör det ändå… och med ett leende dessutom. Ja sån är ju jag och BARA jag. Men nu är det inte riktigt så jag vill framtona mig men jag bakade faktiskt igår. Mera bröd… aningen mer än vad jag ens har rum med och sedan ”Karamuffins”, receptet finns här http://bloggen.fi/mumsen/2012/09/26/karareceptet/  . Jag blandade också ner rökta skinkstrimlor i en sats, för lite mer smak. Frysen på Scala är nu seriöst FULL!! Synd jag inte är där när det repas och sånt så jag får bjuda runt och runt så det skulle ha någon åtgång :P Men gott blev det….




Före jag skriver detta stycke vill jag säga att jag vet ett teve oh filmer oftast inte händer på riktigt, jag vet att det bara är skådespelare. Greys Anatomy hade säsongspremiär ikväll. En dramatisk start och jag lämnade bara som ”VAAA? Nääää!!” på slutet. Lite måste jag kommentera på men försöker att inte lämna ut spoilers.
#1. Medusa, Merediths nya smeknamn…love it…jag saknar min Medusa…
#2. Dr, Avery med längre hår…hoppas det håller i sig…


Dags att gå och sova… efter 4 dagar ledighet igen… inget jag skulle välja personligen men dagarna har ju ändå varit välfyllda så kanske det var bra, så är det dags att jobba från 07 imorgon. Fast ska jag vara ärlig har jag några JAG saker som jag ska göra ännu så jag räknar nog med att huvudet inte träffat kudden före tidigast 00:30 :P ….TIDIGAST….


PS. Om ni mot all förmodan skulle besöka mig så ska ni få ett tips. Öppna INTE skåpet ovanför kylen… och MÅSTE ni verkligen det tipsar jag er att genast hoppa till sidan eller ducka, krypa ihop och skydda huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar