lördag 20 juli 2013

Ska man inte vara glad på sin födelsedag?

Den frågan har jag ställt till mig själv idag. Och visst, det SKA man vara. Och det är jag, i det stora hela. Dagen fick som bekant ingen ”happy happy” början. Begravning. En fin och värdig begravning dock.


Sen var det detta med karlar. Borde ju komma med intruktionsmanual. Jag säger bara SKITSTIL. Men just denna var extremt lätt för ögonen. Med varma mjuka händer. Och bara för detta förlåter jag honom LITE!  Jag tänkte bara på detta låtstycke

”I love the dark handsome guys with their skinny
 little ties dressing mod looking out of sight
 I love to watch them as they cruise with their pointy
 leather shoes wearing shades in the middle of the nights”

Kopplar bort det för resten av kvällen. För nu ska jag plocka ihop en tårta och börjar ställa mig. Vänner kommer mellan kvart över 6 och halv 7 och tydligen är bord bokat på spanska restaurangen Duendo :D Ska bli roligt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar