söndag 13 oktober 2013

Men through the week

Varje veckodag har en speciell man att njuta av…på TV…dessvärre…



Måndag
Elementary(Jonny Lee Miller)



Tisdag
Arrow(Stephen Amell)

 

Onsdag
Bonde söker fru och Greys Anatomy



Ena bonden sötare än den andra (för jag bryr mig ju bara om två i år faktiskt, även om Marlene har några söta kandidater) t.o.m. Nils-Olof är lite söt på något konstigt sett, måste bara göra något åt namnet, å håret… till att börja med :P

Grey's

Om någon sen vill säga något om Kevin McKidd...gör det inte, jag märkte det nyss ;)
 

Torsdag
Kockarnas kamp(nåja, inte mer sen Jonas Lundgren åkte ut) och Hela Sverige bakar(Gustav Lagerträd och Fredrik Nylén)
 
 

Egentligen borde inte Fredrik locka, män utan hår har förut funkat sådär men man kan ju ändra sig… lite söt faktiskt…

Sen har vi fredag, lördag och söndag där inget är spikat…då tackas det för min privata samling :D

Önskar jag skulle ha det sådär fast med filmer...men krävs "rätt" stort hus då...men va kan man :P
Just nu har jag kollat massor av WaG…och varför skulle jag inte…Eric McCormack var väldigt trevlig att vila ögonen på när det begav sig…

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar